lauantai 14. tammikuuta 2012

En tajua!!! En!!!

Siis miten voi olla mahdollista?? Mulle tulee aina tietoa, kun eräs blogi päivittyy vaikka en ole siihen liittynyt! Tänään koitin poistaa itteni sieltä, mutta.. Ja sit oln yks blogi, mitä en enä haluais lukea ja senkin oon poistanut listoilta, mutta silti aina vaan pomppaa esille kun päivittyy. Mitä ihmettä???? Osaako joku neuvota, mitä mun kuuluis nyt tehdä? Mulla kun ei oo niin pienintäkään hajua :/

Ja samaa tietämättömyyttä koen siinä, että en oo pystynyt kaikkia blogeja liittämään etusivulla näkyvään listaan. Osa tulee siihen kun on päivittynyt, mutta kaikki ei.

Miks mä en tajuu?

1 kommentti:

Heli kirjoitti...

Mulla taas on sellanen kummallinen ongelma, että multa katoilee lukemieni blogien listalta moni blogi, sitten ne taas välillä onkin siellä. Kaikkien päivitykset ei päivity mulle - esim nyt vaikka sun. Nytkin luin uusimmasta päivityksestä aina tonne 7.1. kirjoitettuun asti, ja nämä kaikki siis oli mulle uusia! Vaikka taatusti roikun koneella kaiken aikaa ja luen kaikkien lukemieni blogien päivitykset heti kun ne mulle vaan näkyy.

Mä olen myös koittanut poistaa lukulistaltani joitain blogeja, mutta ei ne vaan sieltä poistu.. enkä mäkään tajua. Ärsyttävää - mutta uskoisin, että vika on bloggerissa, eikä me pienet ihmiset sille mitään voida. =D Koitetaan siis vaan kestää!