perjantai 12. lokakuuta 2012

Uudet verhot

Pari päivää oli kolkkoa ja autiota, kun ei verhoja ollut ikkunoissa.
Otin toiset pois, kun olivat niin kesäiset ja pastelliset.
Ja kun en jaksanut uusia lähteä heti ostamaan 
( kaikki vanhat olin pistänyt kirpparille ),
niin oli pakko katsella tyhjiä seiniä.


Tuntui, että täällä kaikuikin ihan eri tavalla, kun pari verhoa puuttui ikkunoita ympäröimästä.



Ja tällaiset sitten ostin ex tempore Cittarin alesta. Ohuen ohuet ruskeat!
Mulla ei o koskaan ollut ruskeita verhoja. Nää ei oo onneks liian tummat, joten sopii mulle.
Aattelin, että kun kuiteskin pimeää alkaa olemaan, niin liian tummat verhot pimentää entisestään.
12-wee poikakin totesi, että onpas hienot verhot!



Ikkunan yläpuolella roikkuu nuo "kuppivalot", joita myös parissa muussakin blogissa olen nähnyt
( tosin erilaisia versioita ). Mä kun tykkään punaisesta, niin tein punaiset "lampunsuojat".
Ostin Tiimarin alesta nuo kertakäyttömukit ( kesän alesta, joku vajaa kaks kuukautta sitten jo ).
Kaunista tunnelmavaloa antavat. Tosi varovainen olen, jotta ei lamput mukeja kuumenna.
En uskalla lainkaan jättää niitä päälle, jos en ite kotosalla ole.



Tällaisia tunnelmia tässä kämpässä tänään :)
Mukavaa alkanutta viikonloppua!!

Ei kommentteja: