sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Missä lie voima ja energia....

Hiihtoloma viikko takana ja akut ( toivottavasti ) ladattuina. No tosin kaks ekaa päivää meni koulutuksessa, mutta olihan tää nyt kuiteskin pidempi vapaa kuin pelkkä viikonloppu. Ja mulla edelleen voimat finitos. Lämpöily jatkuu. Tirsat on pop!

Pari viikkoa sitten kun lasten synttäreitä juhlittiin niin äitini yllätti tuomalla minullekin "lahjan".


Tää on sellanen retropipo, jonka kummitätini on minulle joskus kauan, kauan aikaa sitten tehnyt. Muistelisin vanhojen kuvien perusteella, että lienen ollut 8-9 vuotias tätää pitäessäni. Eli wanha sana sopii tähän paremmin kuin hyvin :D

Jo viikkoja sitten posti toi minulle tällaiset ihanuudet! Kirjan ja ihania keväisen herkullisia tilkkuja. Nams!




Voitin nämä erään blogin arvonnassa ( http://iinun.blogspot.fi/ ). Ihanan herkullinen blogi, missä esillä aina ihania kädentaitoja. Tykkään!


Serkuille on noita pieniä vauvoja tullut ja tulossa ( ja on pari pikkasen isompaakin ), niin oon ajatellut, josko täältä jo tulevaksi jouluksi jotain alkaisi tekemään... Noh hyvin suunniteltu on puoliksi tehty ( ja toivottavasti ajoissa tehty ja tarpeeksi iso ... hih ).

Toivottelen mukavaa alkavaa viikkoa :) Mä suuntaan aivoni taas pikkuhiljaa työasentoon...

Ei kommentteja: