maanantai 13. toukokuuta 2013

Jihuuuu! Wuhuuuuu!


Illan hämyä. Tykkään yhä edelleen poltella kynttilöitä. Sisustusvalot ( tai jouluvalot ) tai mitkä lie päällä yhä edelleen. Antaa niin kivaa tunnelmaa kämppään.


Joulun alla ostin alesta tuollaisen ison skoolin. Sinne länttäsin sitten ikkunasta poistamani valosarjat. Tykkään tuosta skoolista, kun läpäisee valoa kauniisti.


Tuo skooli siis sellanen tosi iso, olisko reilu kakskytäsenttii korkee ja halkaisijaltaan suunnilleen samaa kalipeeria. Joulun aikaan ( sekä sen jälkeenkin vielä aika kauan ) siinä oli paaaaaljon paperipäällysteisiä suklaakarkkeja. Oon miettinyt, että tästä vois tarjoilla myös esimerkiksi mansikkarahkaa kesällä ja sit joku hedelmäcoctailikin olis upee tällasessa olla esillä.


Oon tänään fiilistelly ja tuuletellu ankarasti!!! Koulunkäyntiohjaajana oon syksystä lähtien tehny hommia. Koulu, jossa olin, on homekoulu ja siirryin toukokuun alussa terveempään kouluun. Homekoulu menee evakkoon syksyllä toiseen paikkaan, eikä sekään ole sopiva mun terveydelle. Viime maanantaina kävin siellä ja tunnissa puski taas oireet päälle. Tuonne olisin päässyt syksyllä töihin, mutta kun en halua leikkiä terveydelläni, niin ilmoitin reksille viime keskiviikkona, etten  ole siirtymässä sinne. Tänään nykyisen koulun reksilta kysyin mahdollisuutta saada sieltä töitä ja pian kysymykseni jälkeen sain kuulla, että siellä olisi paikka mulle! Eli kesän oon työttömänä, mutt sit taas hommia tiedossa. Viime viikolla tunnin olin erään opettajan tunnilla ja sen perusteella käski mua kysymään töitä. Reksi oli tänään häntä konsultoinut minusta ja tää ope oli kehunut mua! Ja sit reksi entisestä koulusta oli mua suositellut. Kiva fiilis, uskokaa tai älkää!!!


Hyvää alkanutta viikkoa. Odotellaan luvattuja kauniita ilmoja ja nautitaan keväästä :)

3 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Onnea työpaikan jatkosta! :)

Heli kirjoitti...

Paljon Onnea työpaikasta - olet sen ansainnut olemalla hyvä työntekijä, jes!!

Mun mielestä sulla on tosi ihana tilanne, kun olet kesällä vapaa ja sitten koulujen aikaan taas olet töissä. Ite tykkäisin sellasesta kovasti!

Mimmi kirjoitti...

Kiitos ja kiitos :)
Toi "kesä vapaalla" on ihan suht jees juttu, vaikka tulot pieneneekin silloin.