lauantai 13. syyskuuta 2014

Addikti!

Se minä olen. Myönnän. Addiktoitunut. Pahasti. Mulla on neuloosi!


Näitä olen tehnyt viimeiset 12 päivää.
Pöllösukkia tein ensimmäisen kerran ja tykästyin.
Ja opin jotain uutta!
Ei ollutkaan niin vaikeaa, mitä kuvittelin.
Siis noiden pöllösukkien teko.


Vielä päättelyä, niin sitten olisi taas muutamat villasukat lisää myyntiin.
Joulu tulee. . .


Mustakeltaisissa sukissa varsi ei kiristä, vaikka se ehkä siltä näyttääkin.
Uudenlainen malli kokeilussa.


Luulen, että en malta tässä vain istua ja katsoa leffaa televisiosta.
Saatanpa pistää uudet sukat työn alle :D

Leppoisa lauantaiehtoota Sulle!

2 kommenttia:

Heidi H kirjoitti...

Söpöjä pöllöjä! Miten ne on tehty?

Mimmi kirjoitti...

Ei antanut linkittää ohjetta, joten kerron, miten löydät käyttämäni ohjeen. Google -> hakusana Marin pöllösukat. Siellä aukeaa monta erilaista linkkiä. Avaa sellainen, missä lukee "linkit sukkaohjeisiin / Simpsukka" ja sieltä listalta etsi aikuisten sukat ja siellä löytyy pöllösukat. Ja nimenomaa Marin pöllösukat "Voihan villasukka"-linkistä. Toivottavasti löydät :) Ja ei ole vaikeaa tehdä, vaikka siltä voi vaikuttaa. Helmien laitto meinas olla mulle hankalaa, mutta kun nukuin yön yli, niin aamulla ratkaisu oli valmiina päässäni kristallinkirkkaana. Jos tarvit, apua, kysy! Tsemppiä tekoon :)