keskiviikko 14. toukokuuta 2014

Yllätys!!

Tänään asioilta kotiuduttuani minua odotti yllätys!


Kusti oli polkenut!
Ja vielä kaukaa.


Ihanasti paketoitu paketti.
Keväinen keltainen rusetti päällä koristamassa.


Vanha koulukaverini minulle tämän paketin lähetti.
Kiitokseksi.
Ja ihan turhaan!!
Hyvää hyvyyttäni hälle ruisleivän juuren lähetin.
Päässyt nyt leipää siellä leipomaan.


Keittiötarvikeliikkeessä oli käynyt ja tämän paketin nähnyt.
Ja olin mieleeni tullut.
Saan jatkossa nyt kauniisti paketoida antamiani leipiä.
Tai ihan itseäni varten käyttää.


Aina kun leivon ruisleipää, annan osan leivistä eteenpäin.
Ihanaa, kun on ihmisiä, jotka tykkäävät juuresta tehdystä leivästä.
Kiva jakaa hyvää makua eteenpäin :)




Olin aivan sanaton, kun pakettia aloin avaamaan.
Saatekirjekin oli niin kaunis.
Mutta mitä muuta voikaan odottaa ihmiseltä, 
jonka työnään auttaa esim hääpareja kutsujen kanssa.
Kaunista, kaunista!
Kotisivuillaan käyn aina välillä huokailemassa sitä kaikkea ihanuutta.

Aurinkoista viikon jatkoa!
Minä taidan suunnitella seuraavaa leivänleipomispäivää :)

2 kommenttia:

Korustamo kirjoitti...

Kun antaa ,niin saa! Onneksi on näin<3

Mimmi kirjoitti...

No joo, mutta kun ei ole mitään taka-ajatuksia itellä vaan pelkkä antamisen halu, niin sitä yllättyy tosissaan!