torstai 6. syyskuuta 2018

Yli 13 kuukautta!

Niin paljon on viime kerrasta. Muutaman kerran olen muistanut, että mulla on blogi, mutta en ole tullut edes katsomaan tänne. Enkä käynyt muidenkaan blogeissa. Ajattelin nyt, josko yrittäisin herätellä tätä henkiin. Josko muistaisin ja ehtisin tänne jotain raapustamaan. Ja olen ajatellut kokeilla, jos puhelimella sais postattua tänne jotain. Olisi nopeampaa, muttei välttämättä helpompaa. Katsotaan, miten naisen käy ;)

Päivät täyttyneet vapaaehtoistöistä ja työtöistä. Työtä jäljellä reilu kuukausi ja sitten alkaa kesäloma. Ihana kesä ollut sään suhteen ja vilukissa on nauttinut, kun ei ole aina kylmä!!  Villasukat ovat taas ahkeraan käytössä.

Nyt mua jännittäää, osaanko mä enää käyttää tätä blogialustaa! Ei muistikuvaa kuvien lisäämisestä. Autch.... Taidanpa siis jättää tään postauksen ilman kuvia ja tutustua blogialustaan uudelleen. Huono muisti kun on, niin unohtuu näköjään helposti. Tirsk. Laho pää, minkäs sinne voi.

Palaillaan toivottavasti pian - ja kuvien kera :)

Mukavaa loppuviikkoa - josko kukaan enää tätä blogia lukee...

 - Mimmi -

Ei kommentteja: