maanantai 21. marraskuuta 2011

Ei auttanut odottelu ei!

Joskus menneinä aikoina näppärä hoitaja päivystyksen luukulla totesi mulle, että kuule kyllä ne poskiontelovaivat itestään ohi menee. Noh, mitäs sitten kun ei mene? No käy niin, että viikkoja kärsineenä raahaan luuni paikan päälle, istun 2 1/2 tuntia odotellen lääkärille pääsyä. Totesi, että molemmilla puolilla mönjää :( Eli tätä se odottelu teki - pahaa jälkeä. Yleensä jommalla kummalla puolella vain vähän mönjää. Koskaan, siis ei koskaan, oo ollu molemmilla puolilla. Lekuri kysyi sairasloman tarvetta ja totesin, että voisinhan mä sitä ottaa. Apteekin kautta kotiin kurvasin ja kauhistuin - se kirjoitti mulle 5 päivää saikkua!!!!! Soittelin tuossa sinne takasin, ja pyysin koneelle muuttamaan niin, että vaan tää ja huominen on saikkua. En malta olla harjottelusta pois ja ennen kaikkea tiedän, että nuo biootit alkaa pian puremaan. Ja oonhan mä täs jo viikkotolkulla kipeenäkin tehny normihommia :D Taitaa hoitsuilla olla puhumista, että joku hullu akka soitti ja pyysi lyhentämään saikkuaikaa. Eiks normaalisti ( normalit???) ihmiset hae siihen pidennystä... hih...

Täällä nyt sit pakkolepään ja päikkäreitä vetelen helpostikin ( ei oo mun juttuni normioloissa ) ja luen lehtiä. Ehkä mä just nää kaks päivää jaksan olla aloillani.

Mukavaa alkanutta viikkoa!!!

Ai niin - voisin muistuttaa tällaisesta tänään alkavasta konserttikiertueesta, missä allekirjoittaneella on vähän näppinsä pelissä ;)

http://www.danny.fi/hartaudellajouluun/

Ei kommentteja: