perjantai 5. joulukuuta 2014

Wohoo!

Uskomatonta, mutta totta. Mä olen voittanut. Arvonnassa. Jee! Uuden kuun Emilialla oli blogissaan tällainen arvonta ( käyhän kurkkaamassa ) http://uusikuu.indiedays.com/2014/11/25/uskalla-hymyilla/  ja minä voitin! Sain jo aiemmin illalla sähköpostia asiasta ja piti käydä lähestulkon heti kyseisen firman sivuilla tutkailemassa enempi asiasta ja pistin sitten voittotilauksenkin menemään. Teetä menee joka päivä ja Pepsiäikin olen ihan kiitettävästi juonut ( paitsi nyt olen ollut "lakossa" jo kolmisen viikkoa ). Eli hampaat ei-vät ole valkoiset. Kunhan nyt posti kulkee, pääsen kokeilemaan, miten hyvin toimii. Ja yritän muistaa pistää kommentteja tännekin. Ja josko oikein tyytyväinen olen, niin ehkä sitä jatkossa itekin uskaltauu tilaamaan liuskoja ja tahnoja. Täytyy myöntää, että jännittää, miten mun hampaiden käy!

Tässä nettisivut tuonne firmaan, jos haluat käydä tutustumassa:

http://www.isosmile.com/epages/SATP.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/27102006-709313/Categories

Kiitos Uuden kuun Emilia ja arvonnan mahdolistanut IsoSmile  :) Ja hyvää yötä jokaiselle!

Ei kommentteja: