sunnuntai 19. kesäkuuta 2016

Matkalaukku pakattu!

Vihdoinkin. Jo se kestikin. Kaikkea muuta kun piti puuhata ja tehdä ja laukun täyttämäninen siirtyi ja siirtyi. Vuokrasin kämpän juhannuksen ajaksi festarille tulijoille ja siksi piti siivoilla ja pistää pedit kuntoon, ennen kuin lähden. Ystävän ei tarvi sellasia tehdä vaan riittää, kun tulee avaamaan ovet tulijoille. Mulla lähtee bussi vähän ennen puolta päivää Hesaan päin ja iltapäivällä siellä sitten. Ajattelin käydä esikoista moikkaamassa ja hillua kaupungilla ja nauttia kauniista päivästä. Iltamyöhään sitten siirryn lentokentälle päin ja aamusella lähtee lento Lontooseen! Useampi vuosi viime reissusta sinne. Nyt kuulin sieltä asuvalta entiseltä luokkakaverilta, että tiistaille on suunnitteilla junalakkoa - jiihaa :D Ekan kerran aion itekseni siirtyä kentältä tädin luo. Busseissa saattaa olla ruuhkaa ja ehkä yksi juna kulkee. Sen näkee sitten. En jaksa murehtia sellaista. Kyllä mä ( toivoakseni ) ennen iltaa perillä olen! Sunnuntaina on serkkupojan häät ja mielenkiinnolla niitä odotan! Ensimmäisen kerran kun olen Lontoossa ollut lukion viimeistä vuotta aloitellessani, niin silloin serkkupoika oli ystäväperheen häissä sulhaspoikana! Mielenkiintoiset häät lienee tulossa, koska on paljon eri kansallisuuksia mukana. Minä olen ainut sukulainen täältä Suomesta. Mutta palailen häihin ja matkaan sitten heinäkuun alussa.

Mukavaa juhannusviikkoa ja juhannusta jokaiselle :)

Mä lähden nyt näihin maisemiin....

https://en.wikipedia.org/wiki/Piccadilly_Circus#/media/File:Open_Happiness_Picadilly_Circus_Blue-Pink_Hour_120917-1126-jikatu.jpg

2 kommenttia:

Hannele Ruusukummusta kirjoitti...

Hyvää matkaa!

Korustamo kirjoitti...

Juhannus oli ja kohta jo joulu jollottaa:)
Tulehan antamaan osoitteesi, voitit jotain keltaista:)