sunnuntai 9. huhtikuuta 2017

Lankaterapiaa!

Mä oon hurahtanut nyt taas.
Tällä kertaa mä olen addiktoitunut virkkuuseen.
Tämä alla oleva kuva ei kyllä nyt liity minuun mitenkään.


Ihana pyörä!
Mutta ehkä hankala olisi käytössä just tällaisenaan.

Mä olen hurahtanut tekemään isoäidin neliöitä.
Pinterestiä olen selaillut jo jonkin aikaa 
-  juu, se on kuin loppumaton ideakuvasto - 
ja tuli mieleen, että mä haluan villatakin.
Aloitin tuossa kuun alussa tekemään neliöitä.
Ajattelin, että villatakki talveksi 2019.
Jos siihen mennessä saisin tehtyä.
 Kyllähän niitä virkkaa, mutta...
se yhdistäminen!
Siihen varaan rutkasti aikaa ;)
Nyt on jo noin 80 palaa, eli etenee!

Onneksi on 7-veljestä lankajämiä tallessa,
niin ei tarvi kaikkea ostaa kaupasta.
Mustalla teen jokaisen neliön reunat, 
joten sitä olen joutunut jo ostamaan lisää.

Kyllä tämä tästä...
Pistänpäs kuvia jossain vaiheessa tulemaan :)

Nyt huilailen vielä hetken ja toivon, 
että olen iskukunnossa alkavaan viikkon!
Flunssaa ja lämpöilyä ja paljon töitä tiedossa.
Pääsiäisenä huilataan sitten taas....

Mukavaa alkavaa viikkoa :)

- Mimmi -



Ei kommentteja: