lauantai 31. joulukuuta 2011

Joulun pyhiä ja vapaita

Tässä aikani kuluksi kokeilin, miten saan tuon picasan toimimaan. Viimeksi sen kanssa leikkinyt vuosi sitten - hih. Tässä alla nyt kuvapläjäys täältä kotoa.




Tuon videonpätkän kuvasin 27.pv. Eli päivä sen hurrrrjan mräkän jälkeen. Vaikka kyllä tässäkin vielä myrskyää ihan kiitettävästi. Ja ai että ku mä oon tyytyväinen itteeni, ku sain sen liitettyy tänne! Josko viel opettelis, miten linkitetään, ku siitäki jotai ohjeentynkää olis olemassa. Tai josko jättäis sen ittelleen haasteeks ens vuotta varten!

Mutta nyt:

Minä toivon lapsosen levollisuutta
Minä toivon uskoa rakkauden voimaan
Minä toivon polkua kohti uutta
Ja sisimpääni rauhaa kun meen luottaen taas huomiseen

Minä toivon valoa varjoisiin öihin
Minä toivon ettemme eksyksiin jää
Minä toivon iloa arjen töihin
Paremmaksi kun muuttuu tää
Ja huolet hälvenee nää
Minä toivon käteeni kättäsi lämmittävää


♥ Toivon kaikkea hyvää tulevaan vuoteesi. Myös sellaista, mitä et edes hurjimmissa unelmissasikaan osannut kuvitella ♥

Ei kommentteja: