perjantai 24. helmikuuta 2012

Totuudentorvi vai törkyturpa?

Nyt tunnen olevani molempia. Uskallan nostaa asioita pöydälle ja kysyä / kyseenalaistaa tiettyjä tekemisiä ja mitä siitä seuraa? Noh mitäs muuta kuin harmia itelle! No voi huh huh sanonpa vaan. Ja kun ei edes kommentit tule suoraan mulle millän tapaa, vaan toisen ihmisen kautta!??!! Ei oo rohkeutta siis, ei oo. Turvallistahan se on toiselle suutansa aukoa. Minähän oon niiiiin paha ja kamala ja ilkeä suustani ;)

No onneks puhelu ystävän kanssa piristi ja kun sain vielä erään meilin, jossa ei mollattu vaan oltiin asiasta samaa mieltä. Täytyy myöntää, että kyllä mä päivällä itkin ja kauan. Otti koville. Kun mä vielä koitin toooosi varovasti ja harkiten kirjottaa, ettei kukaan loukkaannu. Nyt parempi fiilis, kiitos ihanan ystävän ♥ ja viikonloppu ei mene ihan niin mustissa fiiliksissä.

Asiasta toiseen... Oon tota uutta kameraa käytelly ja testaillu ja todennut, että en osaa käyttää sitä :( Ja sit tuntuu, että sillä ei pysty ( tai sit en vaan osaa ) zoomailemaan niin hyvin kuin pokkarilla. Voi kökkö :( Ei auta ku tutkailla sitä lisää, josko sieltä sellanen ominaisuus löytyisi.


Teille ihanaisille ihanaa viikonloppua!

Ei kommentteja: