torstai 15. maaliskuuta 2012

Erilainen jalkakylpy

Eilen olin ekaa kertaa tällaisessa:

Life Detox auttaa kehoa vapautumaan myrkyistä ja kuona-aineista aktivoimalla lymfakiertoa jalkakylvyllä, jossa on lievä sähkövaraus. Kuona poistuu tehostetusti ulos elimistöstä jalkojen ihohuokosten kautta ja hapettuu vedessä silminnähtäväksi.
Life Detox -käsittely vaikuttaa useimmilla ihmisillä jo parin-kolmen kerran jälkeen, jotkut tuntevat jo ensimmäisen käsittelyn jälkeen virkeyden lisääntyneen.
Life Detox ei ole kuitenkaan mikään poppakonsti, jolla korvataan epäterveellinen elämä ja saadaan helpolla aikaan parempi olo. Se on kokonaisvaltainen näkemys siitä, miten ihminen auttaa omaa kehoaan toimimaan parhaalla mahdollisella tavalla. Siihen kuuluu oikeanlainen ravinto, runsas puhtaan veden juonti ja liikunta, henkistä hyvinvointia unohtamatta.
Menetelmä korjaa elimistöä pois happamuudesta kohti emäksisyyttä - asia, joka on kovasti noussut tietoisuuteen viime vuosina. Happamuutta aiheuttavat etenkin runsas punaisen lihan syönti, jauhot, sokeri ja pitkälle käsitellyt ja lisäaineita sisältävät ruuat, tästä aiheesta on saatavana runsaasti tietoa!

Ja kuvat omalla vastuulla :D

Tästä lähdettiin liikkeelle:



Pari minuuttia ja oli tällaista...



Viiden minuutin jälkeen..




Vartin päästä...



20 minsaa jalat lilluneet...




Puoli tuntia mennyt ja tähän loppui:



Oli likaista yöks :/ Mut kuulema ihan normaalia :D



Life Detox -jalkakylpy on koko kehon puhdistusmetodi erilaisille myrkyille ja kuona-aineille. Jalat laitetaan lämpimään veteen ja niitä kylvetetään samalla, kun elektrolyysilaite antaa veteen positiivisia ja negatiivisia ioneita. Tämä toiminta tunnetaan nimellä elektrolyysi. Elektrolyysilaite on ionigeneraattori, joka upotetaan veteen ja tämä tuottaa varautuneita ioneita, joita virtautetaan soluihin. Mitä puhtaammaksi soluvälit saadaan sitä paremmin aineenvaihdunta, hapetus tapahtuu. "Mömmöt" tulevat aina elektrolyysilaitteen läpi veteen.

Kerran nyt ainakin vielä menen katsomaan / kokeilemaan. Onko jollakin kokemuksia? Vähän mietityttää, tai oikeestaan vähän enempikin, tää koko juttu.

Torstai on toivota täynnä ( tai sit ei..). Mukavaa illan jatkoa!!

5 kommenttia:

Camilla kirjoitti...

mielenkiintosta.....pitäis saada kyl kunnon puhdistus jaloille,ja koko kropalle:))

Mimmi kirjoitti...

No mä tässä nyt koitan ja kuulostelen kroppaani, miltä tuo tuntuu. Kahtellaan, kuis mun käy :D

Neiti Säästäjä kirjoitti...

En oo tämmösestä ennen kuullutkaan mutta heti kun näin noi kuvat niin iski epäilevään mieleeni epäily siitä että voiko noi tosiaan olla ihmisestä peräisin olevaa kuonaa vai muodostuuko sitä laitteessa tms. vähän niinkuin korvakynttilähoidot jne. Mä oon tämmönen epäilevä tuomas et suhtaudun vähän varauksella kaikkeen uuteen :)

Mimmi kirjoitti...

Susu sitä samaa mä epäilen!

Heli kirjoitti...

Mä olen kuullut, että tuo väri ja moska tosiaan tulis siitä laitteesta. Mut kyllä mua kans kiinnostais kokeilla!